Saturday, 10 December 2011

saya rindu awak :))

Hey Hey selamat pagi semua ..assalammualaikum ..tehee,,lama dah kn jiha x updet blogger niy ..
hehe xdak masa seh nk updet niy semua ..maklum la sejak bekerja niy rutin harian jiha cuma bagun pagi-2 tolong mak masak then g keja ..pastu mlm pas alik keja dok sembang-2 jup gan family then tros tdow ..hehe ..
alamak dah terlebih dari tajuk plk kan ..hamap nampak kn tajuk jiha yg kt atas tue ..jiha rindu gila semua tue.
mehh jiha nak cita jiha rindu pasal apa..tehe,,'







Awak saya rindu awak
Awak saya rindu nak nanti awak
Awak saya rindu nak balik sekolah dengan awak
Awak saya rindu nak gaduh dengan awak
Awak saya rindu nak kena marah gan awak
Awak saya rindu nak pujok awak
Awak saya rindu nak dengar leteran awak
Awak saya rindu nak bagi cekelat dekat awak
Awak saya rindu nak carik pasal dengan awak
Awak saya rindu nak pegik jumpa adik awak
Awak saya rindu nak sembang gan awak
Awak saya rindu nak tengok muka awak
Awak saya rindu nak tumbuk awak
Awak saya rindu nak mesej gan awak
Awak saya rindu nak cakap tepon gan awak
Awak saya rindu nak jalan sekali gan awak
Awak saya rindu nak kemas tempat awak
Awak saya rindu nak cakap I love you dekat awak
Awak saya rindu nak wish besday awak
Awak saya rindu nak menyakat awak
Awak saya rindu nak comment cara pemakaian awak
Awak saya rindu nak amek semua barang-2 awak
Awak saya rindu nak sembang gan awak 
Awak saya rindu segala-2 yea dekat awak .
Awak saya rindu awak sangat-2 
Awak saya rindu nak jumpa gan mak awak
Awak saya rindu nak suap awak
Awak saya rindu nak g kelas sama-2 gan awak
Awak saya rindu nak salam dengan awak




Okeyh done sudah perasaan yang aku pendam selama..

Sunday, 13 November 2011

macam-2 cerita yang ditulis

Hey hey hey ..lama dah kan jiha tak bukak blogger n updet blog niy ..rasa rindu lak pulak ..teheeee..
eeiihh lupa pulak nak kasi salam ..Assalammualaikum ...sebenaryea jiha x bukak blog niy bukan sebab apa tapi jiha selalu main abg punya leptop ..dya punya leptop pulak x bole bukak jiha punya blog knpa henta la kan ..
keyhh abaikan pasal tu okeyh ..sepanjang jiha x bukak blogger niy macam-2 benda ynag jadi dekat diri jiha niy 
firstly kisah hidup jiha dengan buah hati tu ..makin lama kami makin asyik bergaduh ..arghhhh x tahan doee hari-2 hidup macam tu ..sampai satu tahap jiha gaduh dengan dya n kami dah saling tak berhubung selama seminggu ..lama siot masa seminggu tu ..bila dekat sekolah memang dya buat x tahu dekat jiha terus ..pandang jiha pon xnak dah ..sumpah memang nak ja nangis tapi jiha maseh kuat n anggap niy semua dugaan dalam hubungan kami okeyhh sudah cikit-2 keyh story pasal buah hati jiha tu ..
secondly kisah hidup seorang laki niy yang setia menanti jiha ..makoihhh lagi la hidup jiha merana ..
hari-2 jiha kena marah ..hari-2 dya buat perangai macam kanak-2 kecil ..hari-2 dya ungkit semua kisah silam jiha ..eee dah berapa kali jiha cakap dekat awak tolong jangan ungkit kisah silam jiha lagi ..sebab jiha dah x nak ingat semua tu lagi..jiha nak lupa kan semua..tolong lah paham jiha keyh ..
awak selalu membuat jiha takut bila jiha gaduh dengan awak kan ..sebabya awak selalu cakap ..
nanti bila orang dah xdak dalam dunia niy lagi ..dya tololng jaga diri elok-2 tw..jangan ulang lagi kesilapan dya yang dah lepas-2..hope lepas niy dya appy ..! arghhhh x tahan siall bila hari-2 kena ayat macam tue .menyirap ja darah jiha bila baca semua mesej dya anta kat jiha..

P/S : keyhhh suda cikit-2 updet blogg niy bak kata mak jiha ..hang tue dah la baju sekolah pon tak iron lagi ..
ecok tu nak sekolah la ..jangan dok malas-2 sangat ..keja nak ponteng ja ..!!

Monday, 24 October 2011

apabila perempuan menangis

♥♥ BILA PEREMPUAN MENANGIS ♥♥
Pernahkan anda tertanya-tanya kenapa seorang perempuan menangis hanya kerana seorang lelaki? Mungkin sebab anda sudah terbiasa dengan auta bahawa perempuan memang suka menangis...
Seorang perempuan takkan menangis dengan mudah, tetapi hanya apabila dia mula menyintai anda, dia mula merendahkan egonya untuk anda semata-mata kerana anda.... ...
Apabila dia menangis di hadapan anda,
Apabila dia menangis kerana anda,
Pandanglah matanya,
Bolehkan anda rasakan apa yang dia rasa?
Pernahkah anda CUBA untuk memahami apa yang dia rasa?
Fikirkan…
Berbaloikah dia menangis,
Dihadapan anda,
Hanya kerana anda?
Dia menangis bukan kerana dia lemah,
Dia menangis bukan kerana dia kasihan atau simpati,
Dia menangis,
Kerana dia tidak lagi mampu untuk menangis didalam hati,
Kesedihan yang dirasainya menjadi semakin berat untuk disimpan.
Guys,
Cuba ambil masa untuk berfikir,
Jika si dia menangis hanya kerana anda,
Mungkin sudah tiba masanya anda fikir kembali di mana silap anda,
Kerana hanya anda tahu jawapannya.
Fikirkan,
Kerana suatu hari nanti,
Ianya mungkin terlalu lambat untuk menyesal,
Atau terlalu lambat untuk mengucapkan “maafkan saya…”
Guys, kalau seorang perempuan menangis kerana anda, janganlah anda membiarkan dia menangis keseorangan. Beradalah disisi dia, menemani dia, kerana dialah yang akan setia dengan anda sehingga akhir hayat anda.
Guys, kalau seorang perempuan menangis kerana anda, janganlah anda meninggalkan dia selagi dia masih memerlukan anda. Kerana anda akan merosakkan hidup dia.
Guys, jangan pernah mengungkapkan rasa cinta anda kepada seorang perempuan selagi anda belum benar-benar yakin dan sedia untuk bercinta. Kerana anda hanya akan membuatkan si dia menangis dan sengsara...Mudah bagi seorang perempuan untuk berpura-pura melupakan cinta lamanya terutama cinta pertama, tetapi bukan mudah untuk membuang parut dalam jiwanya...

Tuesday, 18 October 2011

Dapat hadiah dari buah hati tercinta

assalammualaikum semua ..salam satu malaysia ..heheh hampa nampak kan entry yang dekat atas 2 kan ??
*DAPAT HADIAH DARI BUAH HATI TERCINTA *awat hampa semua dapat gak ka ?? x dapat kan??soo jangan jelez yea hehehe (gedik pulak) ..sebenaryea BUAH HATI TERCNTA  kasi hadiah sebab dya nak pujok jiha ..sejak kebelakangan niy kami rajin sangat gaduh sebab orang yang ketiga uh ..dah la baru datang pastu nak men rampas-2 pulak..banyak songeh hang nuh !! okeyhh sudah jangan dok melalut pasal perempuan 2 lah jiha oihhh...buang masa hang jalah ..ermm hadiah yang jiha dapat 2 xdek la mahal mna sangat pon ..jiha just dapat jam tangan ja 2 pon dya beli dari hasil duet gaji pertama dya ..huhu sweet gitu kan ?? ..time dya beli 2 terus dya bagi dekat nabela ..huhu kasi hari khamis tapi sampai dekat jiha hari ahad malam 2 pon baru da masa nak amek hadiah uh ..okeyhh malas nak tulis panjang-2 nak g tolong mak buat kuih ..tata semua ..

p\s :awak lain kali jangan dok membazir la beli dekat saya semua 2 ..lagi pon jam yang awak kasi dulu pon maseh elok lagi ..tapi ap-2 pon saya sayang awak ketat-2 ..

Friday, 14 October 2011

pilu tengok dya nanigs

hey hey hey semua ..sorry sbb smlm jiha x tlis pon ap2 kt blog niy sebab bz .
keyhh hmpa nampak kan entry jihah yang dekat atas 2 .nak tahu kenapa jiha cakap macam 2 sebab yea x penah langsong jiha tengok orang yang betul-2 sayang deakt jiha nangis depan jihah sendiri ..ya allah jiha pon x sangka yang dya akan menitis kan air mata kelakian dya uh depan jiha ..memang jiha xtahu nak buat apa masa uh ..soo jiha pon turut nangis gak tapi jiha x tunjuk depan dya ..jihah lari dok jauh sikit dari dya ..jiha bia kan dya nangis puas-2 dulu ..yea jiha salah buat dya nangis agpon dya x penah nangis sebab seorang perempuan tapi dengan jiha dah 3 kali kot dya nangis tapi semalam memang jiha macam x percaya ja bila tengok mata dya merah then mengalir air mata yang dya x pernah tumpah kan selama niy..ya allah rasa serba salah sangat-2 jiha buat dekat dya macam tue ..tapi sungguh jiha bukan xnak terima dya dalam hidup jiha dah cuma jiha xnak nanti kami akan bergaduh lagi pasal perempuan yang xtahu malu 2 ..
               
                           

kepada si dya : maaf yea awak ..saya x siap untuk terima awak lagi ..mungkin kita hanya akan jadi kawan tapi mesra ..

Thursday, 13 October 2011

hancur semuanya kerna kau perempuan !!

wehhh pempuan !!! hang syok la nuh sebab dah berjaya hancur kan hubungan yang telah kami bila selama 7 bulan 7 hari ..pasal hang lah aku terpaksa buat keputusan dengan meniggalkan dya walaupon ak cikit pon x rela nak buat semua niy ..hang tahu x berapa kali aku titis kan air mata sebab hang yang selalu buat muka simpati dekat aku punya sayang ??? hang memang lah nuh ..aku x penah pon kacau hidup hang gan orang yang hang sayang ..aku x penah mintak simpati dari sapa-2 pon !! sebab hang yang muka x seberapa nak malu p mengadu dekat dya punca aku gaduh dengan dya ..sejak hari 2 hari-2 dya bercakap pasal hang ..x penah miss langsong dari sebut nama hang 2 ..wehhh tolong la nah ..aku sendiri pon tak penah nak ngadu ap-2 pon dekat dya ..yang hang baru mai dah berani mengadu macam-2 pulak kat dya ..hang memang sial la mangkok ..patut la semua orang xnak kawan gan hang ..pastu dok buat muka x malu p ngadu dekat cikgu-2 pulak .aihhh buat malu nama kelas jalah !! 

ya allah kau bagi larhh hamba mu niy kekuatan ya allah ..kau bagi lah jalan penyelesaian untuk semua niy ..
kalau lah ini yang terbaik dalam hidup ku ..aku redha ya allah ..

maaf ..


I'm so sorry 

Muhd Nur Haqqim


Monday, 10 October 2011

saya hampa berdua :)

Assalamualaikum semua ..niy entry baru saya reti nak bagi salam kot ..entry sebelum-2 niy emn terjah ikut dan ja ..hehehee ..hari niy mimpi pa entah nak kasi salam ..okeyhh hampa nampak kan enrty saya yang dekat atas 2 ..sebenaryea enrty niy saya tujukan untuk pasangan bahagia niy hah ..adik piyka dengan adik hisham ..

hah gamabr yang atas 2 gambar adik piyqa tercayang ..walaupon saya baru kenal dengan adik piyka niy saya terasa teramat sayang dekat dia ..saya maseh ingat lagi time dapat tahu adik xcdent...mak oihh saya yang rasa sedih + takot bila baca status adik uh ..tapi saya x tunjuk semua 2 sebab saya tak reti nak menunjuk ..maaf keyh ..adik niy dia sudah berpunya ..



jejaka yang dekat atas niy larhh pengarang hati adik piyka ..depa berdua sungguh secocok dan serasi ..
sumpahhh wehhh jeleous kadang-2 tegok depa berdua ..walaupon depa suka gadoh antara satu sama lain tapi depa tetap bersama dan dapat terima kemaafan jika ada kesalahan yang berlaku ..ap-2 pon saya harap adik piyka dan adik fariq dapat kekal bersama-sama ..jangan dok gadoh selalu sangat taw ..ngat pesan akak nah ..sayang adik berdua ..:)

akhirnya sempurna :D

akhiryea awak sudah tahu kan semua 2 ..maaf sangat awak bukan niat saya untuk menipu awak tapi saya cuma tak sampai hati nak beritahu dekat awak ..saya just takot awak kecewa setelah berbulan-bulan awak menunggu saya ..yea saya akui sebab x terus terang dengan awak dari awal-2 lagi ..saya mintak maaf sangat-2 awak..maaf kan saya nah ..saya tahu awak memang sudah anggap saya penipu kan ..tapi awak salah keyh sebab cakap macam tue ..dah banyak kali saya cuba nak terang dekat awak cuma awak ja yang tak nak paham dan terima kenyataan ..sebab saya buat macam tu sebab saya nak awak sedar yang diri saya sudah berpunya dan saya juga tak mungkin akan kembali dekat awak macam dulu lagi ..lagi pon awak sendiri sudah berpunya ..kenapa maseh nak tunggu saya pulak ??? awak setia deakt kekasih awak seorang sudah la ..jangan la dok ingat-2 sekat saya lagi ..jangan terlalu berharap sangat ..saya harap dengan kesilapan ini awak dapat buat pengajaran dalam hidup awak ..saya betul-2 mintak maaf sangat-2 dekat awak ..memang bukan niat saya pon ..   
             
                                          AWAK SAYA MINTAK MAAF SANGAT-2


p\s :awak lain kali jangan terlalu berharap dengan orang ..mesti pon harapan untuk kemahuan awak 2 tipis ..)

Sunday, 9 October 2011

esok sudah mula exam

ohhhh tidak !!!!!!!! esok sudah start exam pulak ..mak oihhh tolong kmy mak ..buka dah la haram x sentuh ..
dah la hari cikgu bagi penerangan kami x masok kelas pulak ..adoihhh masak la cmniy ..
kompem exam kali niy terok punya ..mesti mak bising punya la tapi xpa ..ecok pagi maseh da masa untuk baca *2 pon kalau terasa nak bagun awal la* hah tengah updet blog niy pon mak uh dok bising-2 gk ..okeyh buat xtaoo suda .hhahahahaa ..(kasaq ngat aih)...ecok pagi exam start dengan subjek BAHASA MELAYU KERTAS 1 .. hah kertas 1 niy yang kadang-2 uh ak pening sikit ..pernah sekali exam yang mana entah ak buat silap then free ja degaq cikgu uh beletiaq ..dah la suara uh x bapa nak kuat sangat ..buat malu ja ..tapi ap-2 pon salah ak sendiri sebab x baca buku time 2 ..padan muka ..^_^... kalau kertas 2 ak boleh paham lagi sebab dya senang *kot * ...exam kali niy memang ak rasa tak bole balh punya ..dah la dok sebelah cikgu pulak tue..gabra ak weehhh ...yang cikgu niy pon satu gak ..elok-2 dok depan mai ubah dok belakang buat ap xtw ..aiihhh cikgu-2 ...masalah tol ..


P\S :ap-2 pon ak kena berusaha jugak kalaw xnak dapat keputusan yang terbaek lam kelas ..hahaahahaa ^_^

Wednesday, 5 October 2011

ENCIK TERSAYANG JAUH BERUBAH

assalamualaikum semua ..kesian at blog niy sebab dah lama terabai..maaf yea ..
hah hampa nampak kan enrty jiha yang dekat atas tue ..nak taoo kenapa jiha cakap macam tu sebab yea SI DYA memang betul-2 dah berbubah sejak akhir-2 niy ..asyik-2 nak carik salah jiha ja sedangakn jiha xdak buat salah ap-2 pon ..tapi setiap kali jiha tuduh jiha buat salah memang jiha akan mintak maaf sampai dya maafkan ..
kadang-2 uh dya suka buat xtaw kt jiha ..dya hanya cari jiha jika dya bosan ..apa ngat jiha niy apa ??tp jiha xdek r nak marah or sound dya ..jiha just diam n nak tengok sampai bila dya nak buat xtw kat jiha ..okeyh memang perit sangat-2 bila kena macam 2 .naseb bek jiha ni budak penyabar hehehee ..semalam dya carik salah jiha lagi sampai satu tahap dya cakap dya dah xnak amek peduli pasal jiha ..dah x kisah apa jiha nak buat ..2 semua lantak jiha ..then dya cakap jiha gan dya dah x bole nak contact macam selalu lagi ..kalau nak mcj hanya pukul 8pm-9pm ja ..okeyhh jihah memang terasa sangat-2 sampai jiha nangis time cakap gan dya tapi dya x perasan semue tue ..xpa jiha bole bersabar dan jiha cuba untuk paham dya ..


p/s :untuk tersayang saya mintak maaf kalau saya sudah banyak bagi awak sakit hati or terasa dengan sikap degil saya niy .maaf sangat-2...



Wednesday, 21 September 2011

DAPAT HADIAH DARI PEMINAT MISTERI

Asssalammualaikum semua ..lama kan jiha x updet blog niy ..dah berhabuk dah ..hehe ..
entry raya pon jiha x updet sebab yea jiha malas dan ENCIK TERCINTA tidak kasi bukak blog ..
dya cakpa kalaw bukak bole jiha suka buat x tahu dekat dye ..heheh ..ok2 suda2 meh merapu pulak pasal dye ..sebenarya jiha nak tulis cerita pasal jiha dapat hadiah dari peminat misteri jiha niy ..syok kott dapat hadiah walaupon besday jiha dah lama lepas ..walaupon hadiah tu hanya kecik mungkin bermakna kott bagi jiha ..
yelah bukan selalu nak dapat hadiah dari orang hehee ..hadiah dya pon aku maseh tak bukak-2 lagi sebab terasa sayang pulak nak bukak ..ermm dekat ENCIK TERCINTA  pon jiha x bagi tahu lagi sebab jiha takut nanti dya marah n suruh jiha buang hadiah uh ..tapi apa-2 pon terima kaseh peminat misteri sebab kasi dekat jiha hadiah ..
rasa-2 peminat 2 nampak kot time jiha terima hadiah uh..sebab yea masa orang suruhan awak kasi dekat jiha hadiah uh ..dya tengok luaq n senyum-2 tengok jiha ..macam bagi isyarat pulak ..jiha yang terkejut n x taw nak cakap ap masa terima hadiah uh ..tiba-2 otak jadi beku dan x bole nak berfungsi time tue ..hehehe apa-2 pon jiha terima kasih dekat peminat uh .. tapi kalaw bole len kali meh kasi sendiri yea sebab teringin jugak nak kenal gan peminat misreti niy ..huhuu..

P/S :ENCIK TERCINTA nanti jiha kasi tahu keyh pasal hadiah tu tapi bukan sekarang sebab takot kena marah n jiha tak larat nak dengar awk beleter kat jiha ..

Tuesday, 23 August 2011

pasal la kat aku !

wehh psl r kt ak nk wtpa pon ..yang hang dok cnang2 cita apa kt org ..
lntk klw ak nk kua p mna pon ..mak pak ak pon x bsing ..unk plk dok emo lbeh ..
yang unk kua uh da ka ak kalot r ?? x pnh aihh ak kalot psl unk ..
unk nk mampos ka apa ka peduli plk ak ..!!awt klw ak wtpa pon da kcw idop unk ka ?? 
klw jdi pa2 pon unk ka yg nk kena tgangung uh ?? xkn soo better jgn dok kalot hal org r ..
hal unk cndrk pon x reti nk urus  dh tue da haty plk nk kalot psl org !
len kali klw nk kalut hal org ..settel lu msalah unk cndri ..oeyhh yea ..
ermm meme ak hot gila2 ahh bla tw unk tue dok kalot psl ak !!
mmg sblom niy ak x pnh pon un nk mrah hmpa ka ap ka ..
tp hmpa tue ?? bla tnya cket psl hmpa pon tw nk mrah kn ..
soo JANGAN KACAW HAL AKU LA SIAL !!!


hampa buat p larhh cmna pon kami tetap akan bersama ..
hampa ngat kami senag2 nak mengalah cm tue ja ??
opss sori keyh ..kami bukan macam tue !!




Monday, 22 August 2011

saya sayang awak !!



gambar yang dekat atas 2 ak pnya syang..
nama dya mohd nur haqqiem bin bzawi 
satu sekolah gn ak satu kls jugak ..haha
seorang yang panas baran 
penyayang
penyabar dengan sikap aku niy
dya tunggu aku selama 3 tahun lebih
awal tahun baru dapat aku ..
dye jugak seorang yang nakal kadan2 ja
sudah pandai belajaq setia
suda boleh paham aku
cepat sakit hati
ramay adik beradik
yang paling comey adik umairah
aku pon baru larhh jugak gan si dya niy
alhamdulillah dapat bersama selama
suda 5 bulan 18 hari
walaupon ada orang dengki 
da orang ceta yang bukan2 kat si dya
orang fitnah kami
tp xpa larhh ..kami kuat dengan semua niy
harap2 hubungan kami kekal lama ..
SAYA SAYANG AWAK KETAT-KETAT


Assalammualaikum ..salam ramadhan yg ke 22 ..hehehe skjap ja kn rmadhan dh nk pegik tggl kn kita smua ..
raay plk bkal tiba ..tp knpa nth ak x rsa appy pon dgn rya taon niy ..rya taon niy mcm dh x semeriah dlu2 lgik ..
tp xpa bia kn ja rya tue ..heheh ..ak nk tlis apa xtw ary niy ..dh x dek idea agik dh ..hmmm
sbnaryea ak gan si dia x pegik kolah pon hri niy ..nk taoo knpa ??? sbb yea ak mls nk pgik ..then klw pegik pon wt ckit hati wtpa ..nk blajaq pon x bole ..yg si dia plk x pegik sbb dya ngada2 ..alasan yea dye pon mls nk pegik klw ak x pgik ..okeyhh xpa ..hehehe syg awk ! klw larhh bole xnk ja pegik kolah dah psniy ..(maksod ak kolah cuti) nk taw knpa ak x bole blajaq kt kls tue ?? 1.sbb ak x bole nk fukos kt plajaran klw da org dok kcw2 niy ..2.sbb yea da org x puas aty sihh gn ak ..then kwan2 yg len pon dok trik muka plk ..pdhahl pa slah ak kt hmpa smua ?? ak just slah anggap ja pon kt someone tue ..tp yg len pon klot gk ..aihhh ambek larhh cmua tue kt hmpa ..ak x ksh pon ..snggoh ak btol2 x ksah pon ..cuma kpda org tue ..AKU MINTAK MAAF KEYH ..AKU TAHU AKU DAH SALAH ANGGGAP KT HANG ..TP AKU X PEGI MARAH OR MAKI2 HANG KA APA ! SORRY ..KU 



Friday, 12 August 2011

kecewa

wehh ak ngat kan unk niy jenis orang yg bole ak percaya .tp silap kn menilai unk ..hrap muka ja nmpak cntek ..
jdi kegilaan orang rmay tp kelakuan unk tue x secantek muka ..memang aku kecewa sgt gn unk ..
ak pon x sngka gk unk bole wt kt ak cm tue ..tikam ak dri blakang ..dku unk rmpas Encik I dri ak ..pastu unk rmpas plk Encik F ..then unk rmpas plk Encik A..lps niy unk nk rmpas spa plk ?? nk rmpas Encik H dri ak ka ??knpa wehh unk wt kt ak cm tue ???knpa unk x bole nk tgk ak bhgia st ka r ???sdang kn ak sntiasa nk tgk unk bhgia weh ..tp knpa msty unk wt cm tue kt ak ??? unk kn dh da pkwe ,..knpa unk nk kcw idop ak lgi ??
apa slah ak kt unk ??? awt sblom niy da ka ak kcw khdupan unk ?? xdek kn syg ..tp unk ...ya allah hancur wehh hati ak bila dpat tw smua tue ..hnya tuhan sja yg tahu perasaan ak cmna kn ..orang sekeliling ak pon x bole nk pham perasaan ak cmna kn ...xpe larhh klw apa yg unk buat tue bole membhgia kn idop unk ..ak pon akn turut sma bhgia untk unk ..tp unk kena ngat gk ..setiap perbuatan kita pasti akan ada pembalasan yea ..
ak hrap unk x mnyesal sbb wt kt ak cm tue ..ak redha n terima dgan seadayea ..mngkin ak mmg x lyk nk hdop bhgia ...cuma hmpa ja bole bhgia kn ..xpa syg ..apa2 pon ak tetap syg unk smpai bila2 .




P/S :Ya allah ya tuhan ku kau kuat kn larh hamba mu ini ..kau tabahkan la hati hamba nu yang lemah ini ya allah ..hanya kepada kau aku mengadu ..pada kau jugak larhh aku meminta ..amin ..

Thursday, 11 August 2011

saja sonok sonok

mornig untk semua ..hari niy x pegik kolah pon ..sbbb yea ??? nk taoo knpa ak x pegik kolah ??
sbb yea ak bgon lmbt hahahaah ..pkol 7.35 bru ak bgon ..then bgon2 tros anta mcj kt si dye 'ermm maaf ary niy org x pegik kolah '.. smbong blik tdow sbb yea ka tw dye x kn bls pnya larhh mcj ak ..tgah tdow niy tba2 abah mcok blik ..wt apa nth ..then dye tgk ak dok tdow atas ktil agik ..dye tnya r ,,'knpa x pegik kolah niy ??'
mak plk sampuk 'k.iti dh abeh exam ka yg x pegik kolah ??'  hmm ak pon dlm dok mamun2 niy pon jwb larhh ..
'exam cek abih dh pon ' ..mak 'hmm ptot larhh pon unk x bgon2 ..yg kak unk pon x kjut unk bgon ka ???
ak diam ja ..heheeh ngabtok ..mak plk dok bebel2 ..bebel bkn sbb ak x pegik kolah tp sbb kak yg x kjot kn ak bgon ..dye bgon dye cwang ja ..yg ak niy dye wt xtw ja ..antu pnya kak ..haahahahaa ..
wlaupon ak x pegik kolah ..ttap bgon awl sbb mak tlg kjut kn ..swohh kemas2 kn umh .
ak pon x ckp bnyk bgon gk larhh tlg2 ckit..cket ja x bnyk ..ahahaha...abeh2 kmas umh pa agik kja ka r ..
hdap dpan leptop niy ..tba2 ak terpkir nk mcj whida swohh kasi taoo kt si dia tue yg ak mntk maaf sgt2 sbb x pegik kolah ..tp wahida keras plk dh  x bls2 mcj ak smpai skunk ..antuu pnya pendek ..hehehee ..
k larhh smpai sni sja ak cita...mak suda bsing swohh g mndi ..hahhaa ...bye2 semua ..


untk si dia :maaf awk ..bkn sengaja x nak pegi kolah ..jangan marah nah ..syg awk !

Wednesday, 10 August 2011

juadah bukak posa

hai semua ..malam niy saja larhh ak nak tulis cita pasal juadah bkak posa niy ..ahahah
wahhh suda kenyang deh bukak posa dengan macam2 juadah tadi ..
ade daging masak hitam ,,kek,,kuih cepedak ,,bubur,, gn kuihh pa nma ntah ..hehehe..
semua yea aku mkn ..penuh dah perot ak niy hah ..soo perut dh pnuh pa agik klw x mnghdap 
dpan leptop niy .. (berebut gn adik ) hhahhahaa ...
hmpa nk tw arkk .. resepi daging msak htam tue ak larhh yg tlong crk kn ..
dging msak hitam istemewa tue ..apa hmpa ngt yg besa2 ja ka ??? xmen r yg besa2 ..hehehee..
kek plk ??? 2 adik ak yg pnya keja dok menyuruh abg beli kn ..last2 abg beli mcm2 kek ..x abih plk si kechik tue mkn ..ak gk kena hbis kn ..kuih cepedak plk ??? abah cek larhh yg tlong kopek kn ..ehehehe
kuih tue ?? mak buat sbb abg mmg ska mkn kuih tue pon klw dye blik umh ..
tdi time ak ngah mkn swang2 ak larhh kn ..akak ak kejam kot ..calit muka ak gn krim2 kek tue ..
huihh abih satu muka comot ..ahhaahah pdan muka kt ak ..

Tuesday, 9 August 2011

KENAPA ???

hai semua ..apa khabar ?? cmna posa ary niy ?? okeyh ka dh k.o ??hahaa 
sye nk tnya dkt smua2 yg baca blog niy larhh kn ..
knpa ssah sgt org nk phm sya cmna?? sdang kn sya pon cuba nk phm kn org sma ..
knpa org x ska tgk sya bhagia ?? sdang kn sya ska tgk hmpa smua bhagia ..
knpa org ska dengki gn ak ???pdahal apa slah ak kt hmpa smua yea ??
slah ka klw ak nk brkwan gn rmay2 org ???tp knpa hmpa bole ja kwan gn smua org ??
knpa ak plk yg x bole ?? apa yg ak nk wt smua ak knpa jga hati perasaan org ..
tp pnah ka org jga aty perasaan ak cmna ?? pnah ka org pkir klw bnda yg hmpa bwt tue mngkin ak x ska ??
knpa ?????knpa org ska rmpas kbhagian sya ???knpa org ska amek org yg sya syg ??
pnah ka sya amek org yg awk syg tue ?? pnah ka sya kcw kbhagian awk ??
knpa org ska sibuk nk taoo psl sya ??knpa sya da sibuk2 psl awk ka ??
knpa knpa knpa ???? knpa msty da org hlang apa yg sya nk bwt ??? 
KENAPA ??????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thursday, 4 August 2011

GERAM

Hai semua ..apa khabar ?? cmna posa ary niy okeyh x ??hrap2 okeyh la nuh ..
sbnaryea ak da stu story nk kasi tao kt cniy ..ceta yea sbb da swang pmpoan niy x reti nk mmbaca ..
awt yg x kebodus sgt xtw pmpoan niy ..ak just men komen2 ja atok tue .pggl atok gn cu ..bkn yea ak dok pggl syg abg pon ..tonggok tol ..2 pon unk nk bsing ka ?? dok ckp ak rmpas blak unk plk ...mna larhh ak nk taw atok tue Balak dye ..lgpon ak gn atok mmg dh rpat drik dlu agik ..awt yg unk dok plun2 meh maki ak plk ..
agk2 aa pmpoan woiihh ..ak x crk psl gn unk pon ..cket pon x ..yg unk dok nk kongkong atok tue pesal ?
awt atok tue laky unk ka ??? bkn kn ..just pkwe unk ja pon ..dok wt twok bole ! kwan unk tue pon pulon gk nuh ???bredn ska msok cmpoq...dh tue dok meh tgoq cra pkaian ak plk ...woihhh sblom nk tgor ak tue tgk drik dlu la derr ..mu tuh gn x pkai tdong ckop ..pkai bjo pon bjo adik2 ..dok tgor2 plk ..kna blik lah kt drik unk ..
aihh pmpoan2 ..pa nk jdi gn unk niy xtw r nuh ..kesian tol ..hahahaaaa

akhirnya

Assalammualaikum semua ..selamat berposa yea ..yeahh akhir yea bole jugak ak un9 ary2 lepas niy .
hahahaaa nk taoo knpa ?? sbb yea mak ksygan ak dah kasi blik wayar notebook niy ..huhuu..
caya larhh kt mak ..syg mak sgt2 .hehehe ..okeyhh smpai cniysja entry untk hri niy ..
maaf yea sbb entry niy pndek ja ..huuhuu ..

 Mood :Happy




 p/s maaf yea sbb mls nk tulis pnjang2 lgi dh sbb trlampau hppy dpt on9 lgi ..

Wednesday, 20 July 2011

HARI ERSEJARAH DALAM HIDUP

Assalammualaikum semua ... lama dah sya tak updet blog niy kan .heheheee ..
tp hari niy nak updet satu cita yang x mungkin bole sya lupa untk selama2 nya ..


 tepat koi 10.00 malam tadi dengan rasmi yea aku telah potos gan dye ..
 perhhh terkejut aku ..aku ngat kn dye x snggop nk lepas kn aku .. 
 rupa2 yea dye snggop .. sungguh ku x sangka ..x ku duga cygs ..
 aku ptos gan dye atas sbb2 yang trtntu ..snggoh ak x sngka cygs akn wt aku cm tue ..
 aku gk x sngka kta akn jdi cmniy .. mngkin bagi cygs pekare tue bnda kecik ja ..
 tp bagi aku .. x cygs .. tue larhh perkara yg x akn aku lupa ..
 maafkn aku syg ..aku mmg x nk jdi cmniy ..tp nk wt cmna ..keadaan dh jdi cmniy .
 mmg susah untk aku tima hakikat niy cygs .. tp aku cuba untk tima cmua niy ..
 yea aku taoo cygs pon cdeh gn smua niy .. tp aku wt untk kebaikan kta brdua jugak ..
 mngkin dgan cara niy cygs akn bhagia gn org yg jauh lbeh bek dri kmy lagi kn ..
cygs .. andai larhh cygs x bwt kmy cm tue  .. mngkin kta akn brsama lagi smapai skunk ..
 tp apa bole bwt kn .. bnda dh jdi ..bnda yg paling pahit lam idop aku .
 cygs ,, maafkn aku sbb aku telah bwt kptsan dgan memnta ptos dgn cygs ..
 tp aku btol2 x bole tima .MAAFKAN AKU !!

Friday, 8 July 2011

kisah lalu muncul kembali

asaalammualaikum smua .. jwb keyh jgn x jwb plk ..t kng pdt dosa cm tue ja ..hekhekk ..
lma dh kn ak x tgk blog niy ..accualty ak mmg nk updet blog niy tp ak just xdek idea ja huhuu ..
aihh mcm2 cita nk story niy ..tp x taoo nk mula drik mna arr ..
hah okeyhh ak nk cita psl stu story niy ..psl ex boy ak (Afif) .. lma kot xdgr cta psl dye ..
tba2 ja dye anta chat kt ak ..dye tnya x pa ka klw 'b block cyg ?' ak niy blerr xtaoo ap2 pon ..
tnya blik 'hah ap dye ?? x phm ni.. btol ka x niy r ?? tba2 ja anta cm tue .. '(kjam gila kta org x btol)
hukhukk .. then dye pon ckp yg dye cdeh tgk ak ..sbb yea dye x leh tima knyataan yg ak still gn org len ..
im sory dear but u not my pilihan .. im love you but im known im not for u ..im sory ..
wktue dye ckp cm tue mmg ak trsntuh ..asa cm nk nangis ja time tuh ..tp ak kna kuat ..
x bole nk lemah dlu2 agik ..hehehe ..ak pon mula nk pasrah ..ak ckp kt dye . hm 'block r klw tue yg bole buat b ilang asa cdeh ' tp dye x block ak pon .dye ckp yg dye still cyg kn ak ..hmm pening dehh cmniy ..
p/s : kmy mntk maff sbb wt kt b cm tue ..

Wednesday, 22 June 2011

Akan kena TinggAl

yeahhhhhhh suda lama dohh ak x bkak blog niy ..hahahaa 
bnyk kot bnda yg ak nk cta tp en .. trasa mls plk nk cta bnyk2 niy ..heheh 
 huahuaaaaaaaaaaaaaa (nangis) ak akn kna tggl nnty ..hmm cdehh cgt2 ..
dye dh nk pndah g kolah bru ..sbb yea ak niy hah ! yg ska sgt bg dye ckit aty .
tp bla pkir2 kn blik bkn sbb tue r .. dye cm da rahsia something gn ak .
tp apa sbb yea ???? tolong r kasi taoo sma kmy .. amat pnting unktk kmy taoo cmua tue ..
hukhukhukhukk first dye ckp yg dye nk pndah kolah ..ermm mlm ary ahad ..
ak dgr2 ja ak tros jdik sebak sgt .ak pon xtw knpa .tba2 ja ak nangis sedu2 ...
dye pon diam ja dgr ak nangis .. dye pjok swoh ak diam tp ak x bole brhnti nangis wktue tue ..
mmg ak trasa sedih sgt2 ... ak tnya knpa ???????? dye diam .. x nk agtw knpa ..
arghhhhhhhhhhhhh nk ja ak mnjerit msa tuh tp x ksampaian ... ak still pkir t kang apa plk family ak kta ..huhuu ..(dlam cdeh2 agik ak bole gelak) gila tol ak niy kn ..hahah 
ecok t5uh pegik kolah .. kmy okeyh agik ..still cmbang cm besa agik ..
tp ary selasa tue dye meh kt ak ..dok kt bawah tmpat ak dok tue ..
xpe r ak wt xtw jalah sbb nk ciap kn kja kolah ..
tb2 dye pggl ak ajk pegik PEJABAT  .. ak diam ... bisu tnpa kta ap2 pon ..
dye pon ajak agik .. ak dh mula mngalir kn air mata dh msa tueh ..
first ak nangis dpan2 dye ..stu kls tgk ak nangis ..smua tnya knpa ..
msty dpa gt ak gdoh gn dye kn ..hmm x larh .. im okeyh ..
okeyh2 cmbong cta tdik okeyh ..
nangis pnya nangis dye pon jdik sebak gk tgk ak cm tue ..
sumpah ak x dpt tima knyataan cm tue cyg !! 
klw kau dh meluat at ak pon jgn r cmpai pndah kolah ..
t kang ak sunyi .. xdek tman nk gdoh ... xdek spa nk kasi ak mrh ..
xdek spa nk pjok ak .. x dek spa nk tman ak blik dh ..
hmm cyg jgn pndah tw ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
time rhat tueh ak nagis agik .. stiap kali ak tringat at dye msty ak nangis swang2 ak ..
mcm org gila plk kn ak niy .. dkat spa pon ak x kasi taoo ..
ak hnya diam n nangis puas2 ak ....!!!!!!!!!!!! 


p/s  : awak jgan r pndah ..t kang saia jdik rndue kt awk plk ..

Sunday, 12 June 2011

ceta tntang kucing

assalammualaikum ...lma nuh ak x updet blog niy ..dh brhabuk pa ..fuh fuh fuh ...( tiup2 ckit )
hhehehe ..
hmpa cmua nk taoo ark.. tdi en time ak blik kolah angah ak meh amek..
mmpi apa x tw r dye meh amek ak gn kak..huhu..
smpai2 at umh ak bkak ja pntu ak tros nmpk kucing ak tue ..(makteh) 
kak yg ajaq pggl cm tue..tp kucing tue jntan..heheh
xpa r ak nmpk dye then ak tgk bdan dye comot..ak pon pggl r dye..
pas tue ak tnya at abah 'knpa teh dok cm tue ??' 
abah pon ckp r ..meh tgk ye at dpan..soo ak pon tgk r..
secara tba2 ja ak trkejut n jdik sebak ..
ak tnya kt abah ..'knpa teh jdik cmniy ?? spa yg wt dye ??awt kjam sgt r ?? '
abah kta dye kna lnggar tdi pgik ..ak diam .. ak tgk kak angat teh nk bwk p hospital ..
ak pon ikot skali r.. wktu lam keta tue kak mmg nanis twok r tgk teh cm tue..
smpai2 at hospital ak pon nangis gk... x snggop oo nk tgk teh jdik cm tue..
mta dye dh x bole bkak sbelah.. mkn n minum pon dh x bole dh..
angah pon nangis gk tgk tehh cm tue..
p kt sna doktor tue just cucuk ja.. bkn yea nk kasi ubt ke apa ka..
niy dye ckp nty 2 ary agik baik r tue..'pegang teh pon gn secara ksaq !!! agk2 aa...
dok lam keta nk alik umh dh niy ..angah ckp yg mak nagis tgk teh cm tue..
mmg stu umh risau kt teh skunk niy.abg pon isaw gk kt teh... 


p/s : hrap2 teh cpt sembuh auw .. smua org nk teh sembuh cm dlu agik ..

Tuesday, 31 May 2011

salam...dh mls kot nk bagi slam pnjang2 cm dlu..hhehee

 tepat kui 7.16 hbungan kmy suda hncur brkecai ..
maybe puas kot aty smua org kn??
 skunk hmpa smua hppy larhh kn???
  kmy bole ptos pon sbb pmpoan ane nth men crk gdoh gn ak..
then ak pon badmood larh.. yg si mmt niy plk tba2 men sound ak..
ha angin r ak stu bdan..dok x dok yg yg kna..
dye sound ak pggl 'ak hang' ja..herr ckit aty gk r...
xpa ak leh sbar ag...ak diam ja mls nk mlwan ckp dye..
tba2 dye kasi sepupu dye ckp gn ak..
xpa r ckp pnya ckp tba2 sepupu dye ckp kt ak..
hmpa dua x pyh kwan larh.. !! naaa diam ak x trkta apa2 pon..
then dok st tue ak pon kasi taoo jwpan ak at sepupu dye..
ak ckp 'hmm xpe r klw itu yg kak ase trbek untk kmy xpa..
jha tima gn seadayea..tros ak ltk tepon n nangis........
dye tepon agik pstu tp ak tggl encet kt kak ak..mls nk angkt dh..
dlam kui 8lbeh tdi dye cll tp kwan dye yg ckp..
dpa smua swoh ak still blik gn dye..tp ak besa r dgil..
xnk gk still blik gn dye.. kwan dye ttap gk pjok ak..
tba2 ja kwan dye ltak tepon n x tepon dh smpai skunk..
hmmm knpa agk2 yea erk??? hmm cdehh  !!!!!!!!!!!! 

p\s :saia syg awk ..tp saia x bole klw awk gdoh gn sepupu awk sbb kn saia..maafkn saia..

Monday, 30 May 2011

.kenangan yg tidak boleh dilupakn ..

asalammualaikum.....ishh ajin ol larh ak niy updet blog niy,, ee lnk r blog ak okey..
soo ak pnya ska r nk updet bla2 pon ..cbok jeh..hehehe ... 
sja r ak nk tlis cita psal ak gn dye niy..hehehehe ..hmpa tgk gmbr kt bwh niy..huhuhuu..
siyes ak rndue memories niy weh ..
siyes ak rndue memories niy weh..dh bpa ary niy x jmpa gn dye..
maklum larh kn cuti kolah 2 week okeyh !! not 2 days.. 
ak rndue dorhh nk blik kolah skali gn kwan2 n jlan gn dye..huhu (gdik en ak niy) 
tp lntk r kt ak..idop ak bkn idop kwank pon..jnji ak x kcw kwank pon.. 
haha cmbong cta blik k..hehehe.. mmg ak rndue nk jlan skali gn dye n mmber2 yg len..
nk gdoh2 gn dpa cmua r. tp yg sweet yea en ak ngat agik yg dye tlg ak angkt ak sbbyea ak jtoh..
dpa r niy tolak ak..sebbek r dye ade ... klw x naa mmg kne maki dpa uh..pduli apa ak..hehehe ..

Sunday, 29 May 2011

jelous !!!!!!!!

Assalamualaikum heheheh,, lma kn ak x bkak blog niy,, rse rindue larh plk..heheh
hmm nk cita psl apa erk??? hurmm pkir jup ekh... hmmmmm haaa nk cita psl mamat tue larh..
 nk taoo ark mmt tue cpa??? huhu spa agik klw bkn akmal !! yeah mmt yg ak still cyg smpai skunk niy..
tp kn dye dh x cyg at ak agik..huh peduli apa ak ! lntk r idop ak soo i can love who i want okeyh !!
tdi ak bkak fb ak then ak cuba bkak fb dye nk tgk profil dye larh..
tba2 ja x bole ...taoo x knpa?? sbb yea dye dh out ak dri frend fb dye,, oke fine !!
cdih kot dye wt cm tue,(dlam diam2 ak nangis sob sobb ~)









ak taoo apa pnca dye out ak dri fb dye..sbb yea snang kit dye nk coment mcm2 gn awek ksygan unk tue..
awek ksyang unk tue nma Cayaha nurul .. huh going to the hell larh !!!!!!!! 
sumpah ak mmg skit aty gila gn pmoan uh..agk2 aa weh  ...ak ase nk ja maki2 pmpoan uhh 
tp ak x sjht tue k nk wt org cm tue..agpon mmg r slah ak sbb wt kt mmt tue cm tue..
maybe niy blasan ak kot sbb wt cm tue at dye.huhuuhuu ..


p/s spa nk tlg g smpai kn untk dye pon ak x ksh..2 pon klw x taoo malu larh !!

Sunday, 22 May 2011

  ~ KaWaN ~                                                                                     

 kawan ?? apa itu erti kwan r??bla time kta ssah ja msty cmua kwan2 wt x taoo ja kn kt kta..
bla kta dh snang bru dpa mai crk kta blik.. cm tue ka kwan???
skunk ak ngah da mslah tp sorang pon xnk dgr msalah ak niy..
 smua yea wt xtaoo ja kt ak ..time dpa ssah ja dpa crk ak..
tp time ak ssah dpa lari dri ak ..knpa wt ak cm tue r???
apa slah ak kt kwank??? kot yea kwank xnk dgr msalah ak pon jgn r wt ak cmniy..
siyes ak mmg trsa sgt2 gn pagai kwank..tp ak just diam ja slma niy sbbyea ak xnk gdohh gn kwank..
tp kali niy mmg ak da msalh sgt2.. ak prlu kn kwank tp kwank..
hmm nth r nuh..kwank lehh wt kt ak cmniy..
wktu kwank da mslah ak setia dgr mslah kwank..
ak tlog kwank settel msalah kwank tue..
tp kwank ??? hmm ikt kwank r..klw itu leh wt hmpa appy..

p\s ak mntk maaf klw slama ak kwan gn hmpa ak slalu wt hmpa ckit aty or pa2 yg wt kwank mrh..

tens!on

Assalamualaikum.. jawab k ..jgn x jwb pulok t kang dosa..hehehee..

lama kn ak x updet blog niy ..sbnaryea ak xbpa nk da mood cgt updet blog niy .
tp disebabkn ak rasa tencion n xtw nk cita kt spa soo ak lps kn kt cniy cmua yea..huhu
ak tencioan bkn sbb apa..sbb yea Hakiem (my boy) asyk2 crk psl gn ak ja.
x abh2 psl (Akmal) ..aihhh sket otak r cmniy mngkok oii !!!! bole x klw shari kau x crk psl ??
tdi kt skolah ak dpt taoo yg Hakiem ajk Akmal gdoh..2 pon sbb dpa dok brebut ak.. 
aihhh plss larhh weh... jgn dok jdi bodo gdoh psl pmpoan.!! siyes mmg ak tencion sgt2 bla pkir cmua niy..
tdi pon Teah kasi taoo at ak yg akmal mrh kn ak.. sbb ak dye gdohh gn org.. abg angkt teah pon ckp bnda yg sma gk . . . wehh mngkok2 sekalian !!!! bole x kwank tlg ak..?? tlg jgn dok gdohh psl ak larh.. !!
tdi exam pon ak x bloe nk jwb sbbyea dok pkir psl kwank ja .. 
hmmmmm plss wehh jgn dok gdohh psl ak.. mmg ak x ska. ak lehh jdi gila klw dok pkir psl hmpa ja..

Tuesday, 17 May 2011

keliru and buntu

~asSalammualaikum~ x jwb dosa..huhu...

arhh keliru kot nk plih yg mna stue??
smlam tba2 ja kau mntk nbr ak kt TEAH (kwn ak)
dlam kui 3 lbeh kau unta mcj gna nbr mmber kau.. wehh mngkok !a kngah tdow kot time tue..!
agak2 aa klw nk anta mcj pon !herr bebai kot org kcw ak tdow..huhu
dye anta msj cmniy 'niy jiha ke? niy man ' ..ak yg tgah mamun bca larhh mcj dye ..
 pkir2 mls nk blas time tue then ak dh x bole tdow ag dh pas tue.. niy psal kau r niy..hehehe
 dok sat ak pon blas r mcj tue 'hmm man?? man mna niy??slah nbr kot..hhuhu'
pg tue time ak bgon tdow nk g kolah mcj mcok..dye ckp 'bla mse ak kta niy man '
wehh gilo pa ! ak still cmpan kot mcj tue..huhuhu..

time ak blik kolah tue dye anta ag mcj..still mcj yg sma ..seb bek ak tgk encet ag wktue tue..huhu
ak pon ckp aa 'yea ak jiha . awt knpa da papa ka?? '
dye cll ak tros ..hahahahaa tragak2 nk angkt ka x..last2 ak angkat gk..
dgr2 sora knl tros spa org uh..AKMAL (my ex beloved)
ak ngt kn knpa dye crk ak tba2 upe2 yea sbb blog yg ak tlis psl dye tue..
dye swohh ak pdam blog tue tp ak besa r dgil..xnk gk pdam blog uh..
syg kot nk pdam cita psl kau ! huhuhu...
gyut pnya gyut tba2 jew dye tnya at ak..
wehh chubby kau kapel ag ka gn dax tue??
hmm ak ckp nth r..agk2 kau ak kapel x?
dye diam..lma gk aa dye diam..
ak pon mula r nk ngada2 ckit ........weh jgn r diam.!ak x bole klw kau diam..
ak jdi serba salah sgt2 kt kau ! hmmmmmmmmmm tba2 jew dye tnya ak 
'wehh knpa unk kcw ak lgi ha?? unk pegi r kt blak kau uh.jgn dok kcw ak g..'
naahhh ..nk nagis kot dgr kau ckp cmtu kt ak..cmpai aty tol..hahahaahaaa........
ak x taoo cm nth dye pggl bole pggl ak chubby... hahahaha sumpah sweet gila ak dgr ..
then ak pon wt pengakuan at dye yg ak still cyg kn dye ag .. rndue kt dye ..
tp tue larhh dya x cya kt ak pon ..ckit pon x cya ..
mngkok larhh kau niy .. ak kasi taoo bnda btol pon x nk cya .. tbohh stg kot ..mw ka ha???
asl kau tepon ja msty gdohh gn kau.. tp tba2 ka kau ubah cara kau ckp gn ak..
xdek dh prkataan 'ak unk ' tp org dye blik..huhu.. 
kjap2 dye bhasa kn dri dye 'abg'.. kjap2 pggl ak 'bby' .. cair kot ak time tue..
tp ak cm x bole nk tima dye blik sbb yea ak ngah kapel gn org lain ag time niy..arhhhhhhhhhhhh tencion pkir kn cmua niy !!!!!!  papa pon ak msihh cyg kn aku r cyg...mmg ak cyg kn kau !!! 
time nk tdow tdi mlm kau anta mcj ..
B mntk maaf klw slama niy b dh abai kn ayg..tp b jnji pasniy b xkn abai kn ayg mcm dlu ag dh..maafkn b yea ayg ..b syg sgt kt ayg tp b sje wt ayg skit ayt sbb b cdeh gn apa yg ayg wt kt b..tp papa pon mmafkn b yea ayg... ayg tlg tima b blik lam idop cyg..plssssss !!!!!!!

Saturday, 14 May 2011

  asssalamualaikum..x jwb dosa..heheh ~

  cedihh kowt..time kali on9 ja msty ak tingat kt dye..
 hari2 ak bkak profil fb dye..
  syg tol ak kt dye..hahahahaa
 hari2 ak rndue kn dya..
tp apa ak leh bwt..
skunk dye pon ak bnci kt ak..
dh xnk kwan gn ak ag..
huhuu cdehhh soit ~..
 ary tue tba2 ja kol 2.18 pg..
dye cll ak dua kali kot..
tp ak x angkt pon coz ak dh tdow..
ak wt xtw ja ime tue sbb ak ngat dye slap nbr kot..
then dok bpa ary tue dya ag..
ak mcj dye..'awt niy??'
then dya kqas x blas plk..
herrr dh la tgh rndue sgt2 niy kt dye..




niy org yg ak slalu rndue kn tue..
hmmmmmmmm........

Wednesday, 11 May 2011

r!nDue DyE

 asssalamualaikum.....x jwab dosa k.
 
ary niy besday my ex boy.~syahmin~..
soo kmy rmay2 bwk tepung nk bling kt dye..
tp x cmpat pon sbb dya blah kls ag r awl..
hahahh ase rugi ja bwk tepung kt dye tdi..
tp papa pon appy besday yea.....


hermm wktu last tdi msa bi..
then nk dkat blik2 tue ak pon pegi r ttop pntu..
sbb xnk kasi syhmin kua...hmm xpe r cm tue..
soo ak pon pusing mcok kot pntu dpan,.
tba2 ja akiem ~my boy~ mrah..
dya swohh bkak lek pntu tue..
alsan yea dya pnas r ..
ak pon mlwan r ckp kt syhmin jgn bkak pntu tue..
syhmin pon pning ..msa stu dya nk ikut..
last2 syhmin ikot ckp akiem sbb muka akim mmg mrah gila..
tp sbnaryea dya mrh kt ak..
sbb yea ak cmbang gn syhmin.


lOceng bnyi tros ja akiem kua kls.
x tggu ak lngsung..
x smpat ak nk slam gn dye..
ak tnya kt arif..
wehh akiem mrah kn ak ka??? (sja wt2 tnya).jahahahaaha
then arif just cnyum ja..
herr... antu pnya arif..hehe
 
 wktu jlan blik tue mmg ak ase sdihh sgt2..
yelah slalu ak blik msty gn dya.
gdohh brebut knci mto dye larhh..
smua yea ada kt ak..
huhuhuhu........
papa pon ak mmg rndu kau sgt2..
walauponn bru bape jam ja kau x tgorr ak..~ 


                                        siyess ak rndue kt kau !!!!!!!!!!!!