Monday 22 August 2011

Assalammualaikum ..salam ramadhan yg ke 22 ..hehehe skjap ja kn rmadhan dh nk pegik tggl kn kita smua ..
raay plk bkal tiba ..tp knpa nth ak x rsa appy pon dgn rya taon niy ..rya taon niy mcm dh x semeriah dlu2 lgik ..
tp xpa bia kn ja rya tue ..heheh ..ak nk tlis apa xtw ary niy ..dh x dek idea agik dh ..hmmm
sbnaryea ak gan si dia x pegik kolah pon hri niy ..nk taoo knpa ??? sbb yea ak mls nk pgik ..then klw pegik pon wt ckit hati wtpa ..nk blajaq pon x bole ..yg si dia plk x pegik sbb dya ngada2 ..alasan yea dye pon mls nk pegik klw ak x pgik ..okeyhh xpa ..hehehe syg awk ! klw larhh bole xnk ja pegik kolah dah psniy ..(maksod ak kolah cuti) nk taw knpa ak x bole blajaq kt kls tue ?? 1.sbb ak x bole nk fukos kt plajaran klw da org dok kcw2 niy ..2.sbb yea da org x puas aty sihh gn ak ..then kwan2 yg len pon dok trik muka plk ..pdhahl pa slah ak kt hmpa smua ?? ak just slah anggap ja pon kt someone tue ..tp yg len pon klot gk ..aihhh ambek larhh cmua tue kt hmpa ..ak x ksh pon ..snggoh ak btol2 x ksah pon ..cuma kpda org tue ..AKU MINTAK MAAF KEYH ..AKU TAHU AKU DAH SALAH ANGGGAP KT HANG ..TP AKU X PEGI MARAH OR MAKI2 HANG KA APA ! SORRY ..KU 



1 comment:

  1. aku tak goyang laa
    bukan hg sowang jaa aku ada kwan
    oranglain pun adaa aku tak makan laa maaf hg tu nak maki marah aku ? sapa kesah . nak maki or tak , aku tak kesah . bab memang , aku tak kebuloq pun laa . amek laa

    ReplyDelete