Monday 10 October 2011

akhirnya sempurna :D

akhiryea awak sudah tahu kan semua 2 ..maaf sangat awak bukan niat saya untuk menipu awak tapi saya cuma tak sampai hati nak beritahu dekat awak ..saya just takot awak kecewa setelah berbulan-bulan awak menunggu saya ..yea saya akui sebab x terus terang dengan awak dari awal-2 lagi ..saya mintak maaf sangat-2 awak..maaf kan saya nah ..saya tahu awak memang sudah anggap saya penipu kan ..tapi awak salah keyh sebab cakap macam tue ..dah banyak kali saya cuba nak terang dekat awak cuma awak ja yang tak nak paham dan terima kenyataan ..sebab saya buat macam tu sebab saya nak awak sedar yang diri saya sudah berpunya dan saya juga tak mungkin akan kembali dekat awak macam dulu lagi ..lagi pon awak sendiri sudah berpunya ..kenapa maseh nak tunggu saya pulak ??? awak setia deakt kekasih awak seorang sudah la ..jangan la dok ingat-2 sekat saya lagi ..jangan terlalu berharap sangat ..saya harap dengan kesilapan ini awak dapat buat pengajaran dalam hidup awak ..saya betul-2 mintak maaf sangat-2 dekat awak ..memang bukan niat saya pon ..   
             
                                          AWAK SAYA MINTAK MAAF SANGAT-2


p\s :awak lain kali jangan terlalu berharap dengan orang ..mesti pon harapan untuk kemahuan awak 2 tipis ..)

No comments:

Post a Comment