Saturday, 10 December 2011

saya rindu awak :))

Hey Hey selamat pagi semua ..assalammualaikum ..tehee,,lama dah kn jiha x updet blogger niy ..
hehe xdak masa seh nk updet niy semua ..maklum la sejak bekerja niy rutin harian jiha cuma bagun pagi-2 tolong mak masak then g keja ..pastu mlm pas alik keja dok sembang-2 jup gan family then tros tdow ..hehe ..
alamak dah terlebih dari tajuk plk kan ..hamap nampak kn tajuk jiha yg kt atas tue ..jiha rindu gila semua tue.
mehh jiha nak cita jiha rindu pasal apa..tehe,,'







Awak saya rindu awak
Awak saya rindu nak nanti awak
Awak saya rindu nak balik sekolah dengan awak
Awak saya rindu nak gaduh dengan awak
Awak saya rindu nak kena marah gan awak
Awak saya rindu nak pujok awak
Awak saya rindu nak dengar leteran awak
Awak saya rindu nak bagi cekelat dekat awak
Awak saya rindu nak carik pasal dengan awak
Awak saya rindu nak pegik jumpa adik awak
Awak saya rindu nak sembang gan awak
Awak saya rindu nak tengok muka awak
Awak saya rindu nak tumbuk awak
Awak saya rindu nak mesej gan awak
Awak saya rindu nak cakap tepon gan awak
Awak saya rindu nak jalan sekali gan awak
Awak saya rindu nak kemas tempat awak
Awak saya rindu nak cakap I love you dekat awak
Awak saya rindu nak wish besday awak
Awak saya rindu nak menyakat awak
Awak saya rindu nak comment cara pemakaian awak
Awak saya rindu nak amek semua barang-2 awak
Awak saya rindu nak sembang gan awak 
Awak saya rindu segala-2 yea dekat awak .
Awak saya rindu awak sangat-2 
Awak saya rindu nak jumpa gan mak awak
Awak saya rindu nak suap awak
Awak saya rindu nak g kelas sama-2 gan awak
Awak saya rindu nak salam dengan awak




Okeyh done sudah perasaan yang aku pendam selama..

Sunday, 13 November 2011

macam-2 cerita yang ditulis

Hey hey hey ..lama dah kan jiha tak bukak blogger n updet blog niy ..rasa rindu lak pulak ..teheeee..
eeiihh lupa pulak nak kasi salam ..Assalammualaikum ...sebenaryea jiha x bukak blog niy bukan sebab apa tapi jiha selalu main abg punya leptop ..dya punya leptop pulak x bole bukak jiha punya blog knpa henta la kan ..
keyhh abaikan pasal tu okeyh ..sepanjang jiha x bukak blogger niy macam-2 benda ynag jadi dekat diri jiha niy 
firstly kisah hidup jiha dengan buah hati tu ..makin lama kami makin asyik bergaduh ..arghhhh x tahan doee hari-2 hidup macam tu ..sampai satu tahap jiha gaduh dengan dya n kami dah saling tak berhubung selama seminggu ..lama siot masa seminggu tu ..bila dekat sekolah memang dya buat x tahu dekat jiha terus ..pandang jiha pon xnak dah ..sumpah memang nak ja nangis tapi jiha maseh kuat n anggap niy semua dugaan dalam hubungan kami okeyhh sudah cikit-2 keyh story pasal buah hati jiha tu ..
secondly kisah hidup seorang laki niy yang setia menanti jiha ..makoihhh lagi la hidup jiha merana ..
hari-2 jiha kena marah ..hari-2 dya buat perangai macam kanak-2 kecil ..hari-2 dya ungkit semua kisah silam jiha ..eee dah berapa kali jiha cakap dekat awak tolong jangan ungkit kisah silam jiha lagi ..sebab jiha dah x nak ingat semua tu lagi..jiha nak lupa kan semua..tolong lah paham jiha keyh ..
awak selalu membuat jiha takut bila jiha gaduh dengan awak kan ..sebabya awak selalu cakap ..
nanti bila orang dah xdak dalam dunia niy lagi ..dya tololng jaga diri elok-2 tw..jangan ulang lagi kesilapan dya yang dah lepas-2..hope lepas niy dya appy ..! arghhhh x tahan siall bila hari-2 kena ayat macam tue .menyirap ja darah jiha bila baca semua mesej dya anta kat jiha..

P/S : keyhhh suda cikit-2 updet blogg niy bak kata mak jiha ..hang tue dah la baju sekolah pon tak iron lagi ..
ecok tu nak sekolah la ..jangan dok malas-2 sangat ..keja nak ponteng ja ..!!

Monday, 24 October 2011

apabila perempuan menangis

♥♥ BILA PEREMPUAN MENANGIS ♥♥
Pernahkan anda tertanya-tanya kenapa seorang perempuan menangis hanya kerana seorang lelaki? Mungkin sebab anda sudah terbiasa dengan auta bahawa perempuan memang suka menangis...
Seorang perempuan takkan menangis dengan mudah, tetapi hanya apabila dia mula menyintai anda, dia mula merendahkan egonya untuk anda semata-mata kerana anda.... ...
Apabila dia menangis di hadapan anda,
Apabila dia menangis kerana anda,
Pandanglah matanya,
Bolehkan anda rasakan apa yang dia rasa?
Pernahkah anda CUBA untuk memahami apa yang dia rasa?
Fikirkan…
Berbaloikah dia menangis,
Dihadapan anda,
Hanya kerana anda?
Dia menangis bukan kerana dia lemah,
Dia menangis bukan kerana dia kasihan atau simpati,
Dia menangis,
Kerana dia tidak lagi mampu untuk menangis didalam hati,
Kesedihan yang dirasainya menjadi semakin berat untuk disimpan.
Guys,
Cuba ambil masa untuk berfikir,
Jika si dia menangis hanya kerana anda,
Mungkin sudah tiba masanya anda fikir kembali di mana silap anda,
Kerana hanya anda tahu jawapannya.
Fikirkan,
Kerana suatu hari nanti,
Ianya mungkin terlalu lambat untuk menyesal,
Atau terlalu lambat untuk mengucapkan “maafkan saya…”
Guys, kalau seorang perempuan menangis kerana anda, janganlah anda membiarkan dia menangis keseorangan. Beradalah disisi dia, menemani dia, kerana dialah yang akan setia dengan anda sehingga akhir hayat anda.
Guys, kalau seorang perempuan menangis kerana anda, janganlah anda meninggalkan dia selagi dia masih memerlukan anda. Kerana anda akan merosakkan hidup dia.
Guys, jangan pernah mengungkapkan rasa cinta anda kepada seorang perempuan selagi anda belum benar-benar yakin dan sedia untuk bercinta. Kerana anda hanya akan membuatkan si dia menangis dan sengsara...Mudah bagi seorang perempuan untuk berpura-pura melupakan cinta lamanya terutama cinta pertama, tetapi bukan mudah untuk membuang parut dalam jiwanya...

Tuesday, 18 October 2011

Dapat hadiah dari buah hati tercinta

assalammualaikum semua ..salam satu malaysia ..heheh hampa nampak kan entry yang dekat atas 2 kan ??
*DAPAT HADIAH DARI BUAH HATI TERCINTA *awat hampa semua dapat gak ka ?? x dapat kan??soo jangan jelez yea hehehe (gedik pulak) ..sebenaryea BUAH HATI TERCNTA  kasi hadiah sebab dya nak pujok jiha ..sejak kebelakangan niy kami rajin sangat gaduh sebab orang yang ketiga uh ..dah la baru datang pastu nak men rampas-2 pulak..banyak songeh hang nuh !! okeyhh sudah jangan dok melalut pasal perempuan 2 lah jiha oihhh...buang masa hang jalah ..ermm hadiah yang jiha dapat 2 xdek la mahal mna sangat pon ..jiha just dapat jam tangan ja 2 pon dya beli dari hasil duet gaji pertama dya ..huhu sweet gitu kan ?? ..time dya beli 2 terus dya bagi dekat nabela ..huhu kasi hari khamis tapi sampai dekat jiha hari ahad malam 2 pon baru da masa nak amek hadiah uh ..okeyhh malas nak tulis panjang-2 nak g tolong mak buat kuih ..tata semua ..

p\s :awak lain kali jangan dok membazir la beli dekat saya semua 2 ..lagi pon jam yang awak kasi dulu pon maseh elok lagi ..tapi ap-2 pon saya sayang awak ketat-2 ..

Friday, 14 October 2011

pilu tengok dya nanigs

hey hey hey semua ..sorry sbb smlm jiha x tlis pon ap2 kt blog niy sebab bz .
keyhh hmpa nampak kan entry jihah yang dekat atas 2 .nak tahu kenapa jiha cakap macam 2 sebab yea x penah langsong jiha tengok orang yang betul-2 sayang deakt jiha nangis depan jihah sendiri ..ya allah jiha pon x sangka yang dya akan menitis kan air mata kelakian dya uh depan jiha ..memang jiha xtahu nak buat apa masa uh ..soo jiha pon turut nangis gak tapi jiha x tunjuk depan dya ..jihah lari dok jauh sikit dari dya ..jiha bia kan dya nangis puas-2 dulu ..yea jiha salah buat dya nangis agpon dya x penah nangis sebab seorang perempuan tapi dengan jiha dah 3 kali kot dya nangis tapi semalam memang jiha macam x percaya ja bila tengok mata dya merah then mengalir air mata yang dya x pernah tumpah kan selama niy..ya allah rasa serba salah sangat-2 jiha buat dekat dya macam tue ..tapi sungguh jiha bukan xnak terima dya dalam hidup jiha dah cuma jiha xnak nanti kami akan bergaduh lagi pasal perempuan yang xtahu malu 2 ..
               
                           

kepada si dya : maaf yea awak ..saya x siap untuk terima awak lagi ..mungkin kita hanya akan jadi kawan tapi mesra ..

Thursday, 13 October 2011

hancur semuanya kerna kau perempuan !!

wehhh pempuan !!! hang syok la nuh sebab dah berjaya hancur kan hubungan yang telah kami bila selama 7 bulan 7 hari ..pasal hang lah aku terpaksa buat keputusan dengan meniggalkan dya walaupon ak cikit pon x rela nak buat semua niy ..hang tahu x berapa kali aku titis kan air mata sebab hang yang selalu buat muka simpati dekat aku punya sayang ??? hang memang lah nuh ..aku x penah pon kacau hidup hang gan orang yang hang sayang ..aku x penah mintak simpati dari sapa-2 pon !! sebab hang yang muka x seberapa nak malu p mengadu dekat dya punca aku gaduh dengan dya ..sejak hari 2 hari-2 dya bercakap pasal hang ..x penah miss langsong dari sebut nama hang 2 ..wehhh tolong la nah ..aku sendiri pon tak penah nak ngadu ap-2 pon dekat dya ..yang hang baru mai dah berani mengadu macam-2 pulak kat dya ..hang memang sial la mangkok ..patut la semua orang xnak kawan gan hang ..pastu dok buat muka x malu p ngadu dekat cikgu-2 pulak .aihhh buat malu nama kelas jalah !! 

ya allah kau bagi larhh hamba mu niy kekuatan ya allah ..kau bagi lah jalan penyelesaian untuk semua niy ..
kalau lah ini yang terbaik dalam hidup ku ..aku redha ya allah ..

maaf ..


I'm so sorry 

Muhd Nur Haqqim


Monday, 10 October 2011

saya hampa berdua :)

Assalamualaikum semua ..niy entry baru saya reti nak bagi salam kot ..entry sebelum-2 niy emn terjah ikut dan ja ..hehehee ..hari niy mimpi pa entah nak kasi salam ..okeyhh hampa nampak kan enrty saya yang dekat atas 2 ..sebenaryea enrty niy saya tujukan untuk pasangan bahagia niy hah ..adik piyka dengan adik hisham ..

hah gamabr yang atas 2 gambar adik piyqa tercayang ..walaupon saya baru kenal dengan adik piyka niy saya terasa teramat sayang dekat dia ..saya maseh ingat lagi time dapat tahu adik xcdent...mak oihh saya yang rasa sedih + takot bila baca status adik uh ..tapi saya x tunjuk semua 2 sebab saya tak reti nak menunjuk ..maaf keyh ..adik niy dia sudah berpunya ..



jejaka yang dekat atas niy larhh pengarang hati adik piyka ..depa berdua sungguh secocok dan serasi ..
sumpahhh wehhh jeleous kadang-2 tegok depa berdua ..walaupon depa suka gadoh antara satu sama lain tapi depa tetap bersama dan dapat terima kemaafan jika ada kesalahan yang berlaku ..ap-2 pon saya harap adik piyka dan adik fariq dapat kekal bersama-sama ..jangan dok gadoh selalu sangat taw ..ngat pesan akak nah ..sayang adik berdua ..:)

akhirnya sempurna :D

akhiryea awak sudah tahu kan semua 2 ..maaf sangat awak bukan niat saya untuk menipu awak tapi saya cuma tak sampai hati nak beritahu dekat awak ..saya just takot awak kecewa setelah berbulan-bulan awak menunggu saya ..yea saya akui sebab x terus terang dengan awak dari awal-2 lagi ..saya mintak maaf sangat-2 awak..maaf kan saya nah ..saya tahu awak memang sudah anggap saya penipu kan ..tapi awak salah keyh sebab cakap macam tue ..dah banyak kali saya cuba nak terang dekat awak cuma awak ja yang tak nak paham dan terima kenyataan ..sebab saya buat macam tu sebab saya nak awak sedar yang diri saya sudah berpunya dan saya juga tak mungkin akan kembali dekat awak macam dulu lagi ..lagi pon awak sendiri sudah berpunya ..kenapa maseh nak tunggu saya pulak ??? awak setia deakt kekasih awak seorang sudah la ..jangan la dok ingat-2 sekat saya lagi ..jangan terlalu berharap sangat ..saya harap dengan kesilapan ini awak dapat buat pengajaran dalam hidup awak ..saya betul-2 mintak maaf sangat-2 dekat awak ..memang bukan niat saya pon ..   
             
                                          AWAK SAYA MINTAK MAAF SANGAT-2


p\s :awak lain kali jangan terlalu berharap dengan orang ..mesti pon harapan untuk kemahuan awak 2 tipis ..)