Thursday, 13 October 2011

hancur semuanya kerna kau perempuan !!

wehhh pempuan !!! hang syok la nuh sebab dah berjaya hancur kan hubungan yang telah kami bila selama 7 bulan 7 hari ..pasal hang lah aku terpaksa buat keputusan dengan meniggalkan dya walaupon ak cikit pon x rela nak buat semua niy ..hang tahu x berapa kali aku titis kan air mata sebab hang yang selalu buat muka simpati dekat aku punya sayang ??? hang memang lah nuh ..aku x penah pon kacau hidup hang gan orang yang hang sayang ..aku x penah mintak simpati dari sapa-2 pon !! sebab hang yang muka x seberapa nak malu p mengadu dekat dya punca aku gaduh dengan dya ..sejak hari 2 hari-2 dya bercakap pasal hang ..x penah miss langsong dari sebut nama hang 2 ..wehhh tolong la nah ..aku sendiri pon tak penah nak ngadu ap-2 pon dekat dya ..yang hang baru mai dah berani mengadu macam-2 pulak kat dya ..hang memang sial la mangkok ..patut la semua orang xnak kawan gan hang ..pastu dok buat muka x malu p ngadu dekat cikgu-2 pulak .aihhh buat malu nama kelas jalah !! 

ya allah kau bagi larhh hamba mu niy kekuatan ya allah ..kau bagi lah jalan penyelesaian untuk semua niy ..
kalau lah ini yang terbaik dalam hidup ku ..aku redha ya allah ..

maaf ..


I'm so sorry 

Muhd Nur Haqqim