Monday 10 October 2011

saya hampa berdua :)

Assalamualaikum semua ..niy entry baru saya reti nak bagi salam kot ..entry sebelum-2 niy emn terjah ikut dan ja ..hehehee ..hari niy mimpi pa entah nak kasi salam ..okeyhh hampa nampak kan enrty saya yang dekat atas 2 ..sebenaryea enrty niy saya tujukan untuk pasangan bahagia niy hah ..adik piyka dengan adik hisham ..

hah gamabr yang atas 2 gambar adik piyqa tercayang ..walaupon saya baru kenal dengan adik piyka niy saya terasa teramat sayang dekat dia ..saya maseh ingat lagi time dapat tahu adik xcdent...mak oihh saya yang rasa sedih + takot bila baca status adik uh ..tapi saya x tunjuk semua 2 sebab saya tak reti nak menunjuk ..maaf keyh ..adik niy dia sudah berpunya ..



jejaka yang dekat atas niy larhh pengarang hati adik piyka ..depa berdua sungguh secocok dan serasi ..
sumpahhh wehhh jeleous kadang-2 tegok depa berdua ..walaupon depa suka gadoh antara satu sama lain tapi depa tetap bersama dan dapat terima kemaafan jika ada kesalahan yang berlaku ..ap-2 pon saya harap adik piyka dan adik fariq dapat kekal bersama-sama ..jangan dok gadoh selalu sangat taw ..ngat pesan akak nah ..sayang adik berdua ..:)

1 comment: