Wednesday, 21 September 2011

DAPAT HADIAH DARI PEMINAT MISTERI

Asssalammualaikum semua ..lama kan jiha x updet blog niy ..dah berhabuk dah ..hehe ..
entry raya pon jiha x updet sebab yea jiha malas dan ENCIK TERCINTA tidak kasi bukak blog ..
dya cakpa kalaw bukak bole jiha suka buat x tahu dekat dye ..heheh ..ok2 suda2 meh merapu pulak pasal dye ..sebenarya jiha nak tulis cerita pasal jiha dapat hadiah dari peminat misteri jiha niy ..syok kott dapat hadiah walaupon besday jiha dah lama lepas ..walaupon hadiah tu hanya kecik mungkin bermakna kott bagi jiha ..
yelah bukan selalu nak dapat hadiah dari orang hehee ..hadiah dya pon aku maseh tak bukak-2 lagi sebab terasa sayang pulak nak bukak ..ermm dekat ENCIK TERCINTA  pon jiha x bagi tahu lagi sebab jiha takut nanti dya marah n suruh jiha buang hadiah uh ..tapi apa-2 pon terima kaseh peminat misteri sebab kasi dekat jiha hadiah ..
rasa-2 peminat 2 nampak kot time jiha terima hadiah uh..sebab yea masa orang suruhan awak kasi dekat jiha hadiah uh ..dya tengok luaq n senyum-2 tengok jiha ..macam bagi isyarat pulak ..jiha yang terkejut n x taw nak cakap ap masa terima hadiah uh ..tiba-2 otak jadi beku dan x bole nak berfungsi time tue ..hehehe apa-2 pon jiha terima kasih dekat peminat uh .. tapi kalaw bole len kali meh kasi sendiri yea sebab teringin jugak nak kenal gan peminat misreti niy ..huhuu..

P/S :ENCIK TERCINTA nanti jiha kasi tahu keyh pasal hadiah tu tapi bukan sekarang sebab takot kena marah n jiha tak larat nak dengar awk beleter kat jiha ..

No comments:

Post a Comment